Гуманитарлық цикл пәндерінің онкүндігі аясында орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Г.С.Цындряның 5 сәуірде 9-сыныпта «А.С.Пушкиннің «Пиковая дама» әңгімесіндегі кейіпкерлердің бейнесі» тақырыбында ашық әдебиет сабағы өтті. Сабақтың мақсаты: әңгіменің басты кейіпкерінің бейнесіне мінездеме беру; кейіпкерлерді талдау; әрбір кейіпкерге тән белгілерді бөліп көрсету; А.С.Пушкин осы сурет арқылы қандай мәселе көтергенін анықтау. Мұғалім балаларды Пушкиннің әдемі және таңғажайып проза әлеміне енуге шақырды. Шығарма желісі бойынша оқушылар басты кейіпкерлердің образдарын меңгерді, бұл олардың сабақта жұмыс істеу үшін топта бірігуіне көмектесті. Содан кейін әр команда жеке кейіпкердің ерекшеліктерін көрсете отырып, ұсынылған тапсырмаларды орындауы керек болды. Оқушылар өз сұрақтарын талқылай отырып, пікірталас картасын толтырды: Герман зұлым ба, әлде құрбан ба? Сіз Лизавета Ивановнаны айыптайсыз ба, әлде ақтайсыз ба? Ешкімге керек болмаса да, басқа адамның өмірін қиюға кімнің құқығы бар? Әр топ өз пікірлерін, дәлелдемелерін ұсына отырып сыныптастарының жауаптарын толықтырды. Сабақ соңында балалар өз жұмыстарын және оқылған материалды талдай отырып, прозаның басты кейіпкеріне кеңес беруге тырысты. Сабақ қызықты, әсерлі, пайдалы болды. Жаңа педагогикалық технологиялар оқушылардың сыни және шығармашылық ойлауын дамытуға ықпал етті, балалардың әдеби-шығармашылық мүмкіндіктерін ашуға көмектесті. Ой толғаныс кезеңінде оқушылар жұмыстан алған әсерлерімен, орындаған жұмыстарынан алған сезімдерімен бөлісті.