Мұғалімнің қалыптасуы әлеуметтік, психологиялық және кәсіби тұрғыдан қарағанда өте күрделі процесс. Жұмыстың бірінші күнінен бастап жас мұғалім тәжірибесі бар мұғаліммен бірдей міндеттерді орындайды және жауапкершілікті өз мойнына алады, ал оқушылар мен ата-аналар оған жеңілдік жасамайды. Осы кезде жас маманға тәжірибелі мұғалімнің, мұғалім-тәлімгердің көмегі қажет. Сондықтан мұғалім-тәлімгер жұмысының мақсаты: қазіргі мектеп жағдайында жас маманның сәтті бейімделуі үшін ұйымдастырушылық-әдістемелік жағдайлар жасау. Ай сайын жас мұғалімдермен Брауэр Н.В. және Мунт О.А. мұғалім – тәлімгерлер Гуменюк Е.Л. және Саетгареева Р.А. түрлі тақырыптар бойынша коучинг–сессиялар өткізіледі. Сонымен, қаңтар айында "Lesson Study мұғалімнің кәсіби дамуына әсері" тақырыбында коучинг өткізілді. Lesson Study тәжірибелі және жас мұғалімдерді жетілдіруге көмектеседі, өйткені бірлескен жоспарлау, бірлескен бақылау, бірлескен талдау нәтижесінде мұғалімдер оқыту туралы "бірлескен идеяны" қалыптастырады. Жас педагогтар Lesson Study сабақтарында іс-әрекеттегі зерттеудің теориялық негіздерімен, оны жоспарлау және жүргізу әдістемесімен танысты, енді тәлімгерлермен бірлесіп оны іс жүзінде жүзеге асыра бастайды.