Отырыста өзекті тақырып талқыланды: "Оқушыларды оқытудағы жүйелі-белсенді тәсіл. Жазбаша және ауызша сөйлеуді дамыту бойынша жұмыс". Отырыс қатысушылар арасында қызу қызығушылық тудырған "Сабақты қалай қызықты ету керек: ойын-сауықтан мотивацияға дейін" тақырыбындағы баяндамадан басталды. Талқылау барысында оқушылардың ынтасын арттыруға ықпал ететін түрлі әдістер ұсынылды. Сондай-ақ, жазбаша және ауызша сөйлеуді дамытуға бағытталған 10-11 сыныптарда орыс тілі бойынша факультативтік сабақтарды ұйымдастыру қарастырылды. Қатысушылар оқыту әдістемесін және оның оқушылардың үлгеріміне әсерін талқылады. Күн тәртібіндегі маңызды мәселе ӘБ мұғалімдерінің оқу бағдарламаларын орындауын талқылау, сондай-ақ III тоқсандағы жиынтық бағалау нәтижелерін талдау болды. Қатысушылар өз бақылауларымен және нәтижелерді жақсарту бойынша ұсыныстарымен бөлісті. Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жүйесі талқыланып, әр оқушыға жеке көзқарасқа баса назар аударылды. Қатысушылар III тоқсандағы оқу процесінің мониторингінің қорытындыларын және STEAM-білім беруді енгізудің тиімділігін, атап айтқанда, "Ағылшын тілін үйренеміз"электрондық білім беру ресурсын пайдалануды талқылады. Отырыс соңында 9 және 11 сынып оқушыларын қорытынды аттестаттауға, сондай-ақ 5-8 және 10 сыныптарда қазақ тілі бойынша емтиханға қатысты мәселелер қаралды. Қатысушылар аралық және қорытынды аттестаттау бойынша нормативтік құжаттармен және әдістемелік ұсынымдармен танысты. Сондай-ақ, Қазақстанның педагогикалық журналдары мен онлайн-порталдарында материалдарды жариялау мүмкіндіктері талқыланды. Отырыс конструктивті атмосферада өтті, қатысушылар тәжірибе мен идеялармен белсенді бөлісті, бұл гуманитарлық цикл шеңберінде білім беру процесінің сапасын арттыруға ықпал етті.